Zaregistruj se a získej okamžitě slevu 2% na tento nákup a až 10% pro tvoje další nákupy.

Adelle Davisová: Čo Vám chýba aby ste boli fit - slovensky

Kód: 221
Neohodnoceno
Skladem
Můžeme doručit do:
24.7.2019

Ortomolekulárna medicína léčí živinami, tj látkami, obsaženými v lidském těle. Nedostatek některých látek vyvolává určité choroby. Z toho hlediska je složení potravy pro nemocného stejně DŮLEŽITÉ jako i pro zdravého. Autorka napsala tuto knihu pro lékaře, ale napsala ji tak srozumitelně, aby ji mohli používat úspěšně i sami nemocní.

Detailní popis produktu

Lékařská věda ve velmi účinném léčení a prevenci nemocí pomocí živin, udělala za posledních 30 let nesmírné pokroky. Tyto poznatky jsou však většinou roztroušeny ve speciálních odborných časopisech, které jsou málo čteny, takže většina praktických lékařů o nich ani neví. Autorka této publikace vystudovala lékařskou fakultu, získala vědeckou hodnost z biologie a biochemie a specializovala se na ortomolekulárnu medicínu.

- receptář od A po Z;
- desítky onemocnění a jak je léčit pomocí vitaminů a minerálů;
- neuvěřitelné účinky vitaminů a mikroelementů;
- jaké jsou vlastně požadavky organismu na živiny;
- kde najdete potřebné živiny;
- co zásadního nemáte kupovat a jíst;
- i malé změny mohou přinést velké zlepšení;
- osobní odměna za správnou výživu;
- proč selhávají redukční diety;
- JAK NA TO?

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: