Trápí mě: Prostata, močový měchýř

močový mechur

Močový měchýř

Močový měchýř (lat. Vesica Urinary) je elastický dutý orgán většiny obratlovců, který slouží (přinejmenším) na uskladnění moči .

„Neschopnosť vymočiť sa býva dôsledkom buď nedostatku draslíka alebo vitamínu B-2 alebo kyseliny pantoténovej.“

Zdroj: DAVIS. A. 2013. Čo vám chýba aby ste boli fit. Bratislava: Eko-konzult, 2013. s.95

ZÁNĚT MOČOVÝCH CEST -
Vitamíny, které přispívají při zánětu močových cest: vitamin E, vitamin A, zinek

MOČOVÝ MĚCHÝŘ - Vitamíny, které příznivě působí na močení a močový měchýř: draslík, vitamin B5, vitamin B2

prostata

Prostata

Prostata je nepárový žláznatý orgán, uložený na svalovém dně pánve. Je to žláza s nejvyšším obsahem zinku.Produkuje mléčnou tekutinu - součást ejakulátu. Vyvolávající příčina zvětšení není jasná, ale předpokládá se vliv hormonálních změn, chronického zánětu, jakož i výživy a metabolických faktorů.

Zvětšená prostata stlačuje močovou trubici a stává se překážkou při vyprazdňování močového měchýře. Nucení na močení je častější, začátek močení opožděný a močení problematičtější. K dalším příznakům patří pálení a bolesti při tlaku prostaty na močovou trubici. Stagnující moč zvyšuje riziko vzniku infekce a močových kamínků. Zpětné vtékání moči do ledvin může tento orgán významně poškodit.

„Zjistilo se, že chronický zánět prostaty reaguje na léčení zinkem denně 3x 50mg a vitamínem F 3x denně 3 kapsle, lecitínem (1200mg).“

Zdroj: MINDELL. E. 1994. Vitaminová Bible.  Budapest: Gloria, 1994. s. 59

PROBLÉMY S PROSTATOU - Vitamíny, které pomáhají na problémy s prostatou: zinek, vitamin E, vitamin F, lecitin.