Jak na bolest hlavy přírodně - zkuste to bez škodlivých léků

Každý jsme se s ní už jednou setkali - nevítaný host, který přijde, když to nejméně čekáme. Bolest hlavy. Ať už jsou u vás migrény na denním pořádku, nebo vás zastihnou jenom občas, je to nepříjemné v každém případě. Pokud do sebe nechcete dávat škodlivé léky, které mají množství vedlejších účinků a dokonce dokáží časem vytvořit závislost, zkuste tyto přírodní výživové doplňky. Pomohou vám na bolest hlavy a to přírodním a šetrným způsobem.

1_7

Vápník + Hořčík

Tato kombinace minerálů je již dlouhá léta známá a používaná na řešení bolesti hlavy. Doporučujeme brát v poměru 2: 1, který zajistí nejlepší účinek. Kromě toho pomáhají i na nespavost, stres, depresivní stavy, PMS a menstruační potíže, které bývají častou příčinou bolesti hlavy. Odzkoušený a účinný Vápník + Hořčík najdete zde.

B-komplex

Tento vitamín je mimo jiné známý jako "nervový vitamín". Nedostatečně vyživovány nervy způsobují bolest hlavy, nervozitu a prudké změny nálad. Extra účinné jsou hlavně Vitamin B1, B3 a B5, ale nejlépe fungují společně ve formě B-komplexu s ostatními B-vitamíny. Vybírejte si ho podle složení - důležité je, aby obsahoval všechny B-vitamíny ve vyvážených dávkách, jako například tyto.

2_7

Draslík

Jeho potřeba výrazně stoupá při fyzické i psychické zátěži a bolest hlavy určitě mezi takovou zátěž patří. Draslík je účinný jako prevence, ale také v případě, že už bolest hlavy máte.

Omega 3 a Koenzym Q10

Tyto 2 látky jsou vám jistě známé. Kromě toho, že pomáhají při bolesti hlavy a migrénách, mají i mnoho jiných zdravotních benefitů, proto se jich určitě vyplatí přidat do jídelníčku. Obsah je i v případě Omega 3 a Koenzymu Q10 důležitý, proto studujte tabulky složení. My doporučujeme tyto.

Pokud trpíte pravidelnými bolestmi hlavy, doporučujeme přijímat tyto doplňky stravy každý den. Jsou vhodné jako prevence a při dlouhodobém užívání dokáží zmírnit bolesti hlavy, případně je i odstranit úplně (protože řeší příčinu problému). Přinese vám to i jiné zdravotní benefity jako je zdravé srdce a mozek, pravidelná detoxikace těla, krásnější pleť, vlasy a nehty a zpomalení stárnutí.

Poznámka: Tyto tipy nemají sloužit jako náhrada lékařských postupů. Pokud trpíte častými silnými bolestmi hlavy, určitě byste měli zvážit návštěvu lékaře a nechat se vyšetřit.

Pokud se vám článek líbí, nezapomeňte se o něj podělit s přáteli. Stačí kliknout na tlačítko SDÍLET níže.

3_5

Zdroj obrázků: Canva